woensdag 25 november 2009

@Mathys




- Posted using Mobypicture.com

Philips Lightning in een winterse ambiance op de #MargrietWinterFair

De iglo van Philips Lightning combineert 'branding' met een sfeervolle, kwalitatieve winterse uitstraling. Doel: Overtuigen door Beleving!


- Posted using Mobypicture.com

Oostenrijks Verkeersbureau op #MargrietWinterFair

Een voorbeeld van een creatieve manier van deelname aan de Margriet Winterfair. Het Oostenrijks Verkeersbureau is de sponsor van de sfeervolle megawand achter een groot lunchterras. Een wand die qua looks goed aansluit bij hun product en bijdraagt aan de wintersfeer. Logovermelding en Oostenrijk informatie op de tafels van het terras.


- Posted using Mobypicture.com

Snowboarden met Nintendo Wii op de #MargrietWinterFairr




- Posted using Mobypicture.com

Stand van de stad Leeuwarden op de #MargrietWinterFair

Briefing klant 'Stad Leeuwarden': Een speelse, eigentijdse stand met hippe uitstraling. Een stand waarin het leuke van de stad naar voren komt; waarin de stad in al haar facetten aan het licht komt. Basis van deze stand is bedacht door het Margriet Winterfair stylingteam. Styling is uitgevoerd door Leeuwarden zelf met materialen die geleend zijn uit lokale winkels in Leeuwarden.


- Posted using Mobypicture.com

@Markies Volle 'bak' bij Douwe Egberts koffieproeverij op #MargietWinterFair

Elk jaar bezoeken de Margriet Winterfair hoofdstylisten diverse Internationale beurzen, zoals de designbeurs in Milaan. Aan de hand van gesignaleerde internationale trends ontwikkelen ze moodboards voor de volgende editie van de Margriet Winterfair. Deze moodboards zijn leading voor alle aankleding op de Margriet Winterfair. Resultaat: de kille hallen van Jaarbeurs Utrecht omgetoverd in een warme, vriendelijke wintersfeer.


- Posted using Mobypicture.com

Voorlichtingsbureau Brood op #MargrietWinterFair Standbouw en inrichting ontwikkeld door Margriet Styling Team

Voorlichtingsbureau Brood op Margriet Winterfair 2009: Standbouw en inrichting is ontwikkeld door Margriet styling team. Briefing: Voorlichtingsbureau Brood wilde een warme, eigentijdse en functionele uitstraling in hun standbouw, dat door materiaal - gebruik van hout en afgestemd qua kleur - een warme uitstraling heeft. In de stand is een bakkerij geplaatst, waar bakkers - live - brood bakken. Bezoekers kunnen mee doen met worldclass brood bakken (workshop). Er is een proeverij neergezet. Bezoekers kunnen informatie vragen en meenemen en er is verkoop van speciaal Margriet Winterfair brood. Kortom: experience, geur van vers gebakken brood, informatie, activatie en verkoop binnen een stemmige setting, passend bij uitstraling en doelstellingen van Voorlichtingsbureau Brood.


- Posted using Mobypicture.com

Nu al aan de pizza #MargrietWinterFair




- Posted using Mobypicture.com

#margrietwinterfair




- Posted using Mobypicture.com

Preparing for Sanoma's workshop 'Female consumer insights' at #MargrietWinterFair




- Posted using Mobypicture.com